Finns det något som heter må bra?

Idag var jag ju hemma som jag skrev förut.
Har läst en hel del teori. Nästan två kapitel, nu är jag helt slut i hjärnan><  Har egentligen inte ork att sitta här framför datorn men orkar inte lägga mig ännu heller. Så då blir det att sitta här.
Gjorde ju även klart rapporten på projektarbetet förut så det är klart, ska skicka den till min mejl och skriva ut den antingen imorrn eller på Onsdag. Bror på hur jag mår imorgon. Mamma vill att jag ska vara hemma imorgon också. Får se hur det blir. Sitter och pratar med Emelie, jag längtar som fan.. Får ju träffa henne redan nu i helgen :) Hon ska hem till Deas, Maddis med :D Sen på Lördagen åker jag till Götene eller så följer jag med dom när dom åker på Fredag natt :P :D Ska bli så kul! Längtar som en stölle.
Det vart inge tågstationen idag, så det blir imorgon med mamma istället. Ska ut och köra lite sen skulle vi ta stationen samtidigt. Fråga om biljetten eftersom jag inte kom fram någonstans förut när jag ringde >< Störande som fan jue!.
Men men, ska även till ungdomsmottagningen imorrn >< Vill inte men måste! FuckFuckFuck.
Jessica ska också dit så vi ger varandra sällskap. Tack gode gud för det iaf.
Men nu orkar jag inte skriva något mer.

Pöss.

Kommentarer
Emelie

Jag längtar också, massor. <3

2009-01-19 @ 23:44:53 | http://withoutherwings.blogg.se/
Maddis

Jag vill att du ska vara med oss hela helgen,jag saknar dej så mkt. Du gör mej alltid glad när vi träffas. <3

2009-01-20 @ 09:25:24 | http://woytux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback