Hemma.

Vart hemma idag med, orkar verkligen inte. Har för mig att jag har tandläkar tid sen.
Ska ringa tillbaka kvart över tio för dom hade stängt telefonen tills då. Segt ju ,__,
Jaa, nu är ju mitt rum städat och jag trivs som fisken i vattnet, rummet blev större på ngt sätt. hehe
Ska nog ringa och fråga Emma om hon vill göra något sen. Om jag typ kommer till henne en stund eller något.
Det märks, för hemma orkar jag inte sitta för fan, neeh. Uscha!
Är trött som fan. Ska nog lägga mig en stund sen när jag har pratat med dom på tandläkaren. Fast det bror på vilken tid jag har då, hoppas det är typ tjugo i ett. Har för mig det men kommer inte ihåg.
Men men.
Nu ska jag gå så jag får ringa till tandläkar fan..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback