Hemma dag

Idag vart det att vara hemma då, sov knappt något inatt och haft ont i magen och huvudet.
Trodde nästan hela jag skulle sprängas, kändes som det iaf. Verkligen jobbigt :( Nu i några dagar har jag fått upp kontakten med en kille från Säffle, vi skrev som bara den strax efter att Tobias hade gjort slut. Men nu messar vi varandra hela tiden, han flörtar som fan. Jag får panik för jag vet inte vad jag ska göra. Vad ska jag göra?
Ska jag släppa på känslorna och flörta tillbaka? Är så rädd att bli ensam igen, att må dåligt och bara grinna. Fuck, hatar allt med kärlek typ. Men jag behöver omtanke,närhet och allt sånt. Behöver det för att komma upp ännu mer och orka.
Imorgon ska jag till Astrid (kuratorn) då ska hon berätta hur det går med VUP, hoppas jag får tid snart.
Hon ringde i Torsdags eller i Fredags tror jag, ringde och fråga hur långt min remiss har kommit.
Det doftar underbart i mitt rum, älskar verkligen doft ljus ocg just nu vill jag ha Fredag :D
Jaffa och jag har bestämmt att vi ska börja lite smått här hemma innan vi går ner till Dövik, för Jaffa och Johan kommer hit innan vi ska ner till lokalen. Hehe, den är ju bokad nu så ska prata med Jessica imorrn om hur vi ska göra med ljud och sånt, måste få ner så vi kan lyssna på musik.
Men det fixar vi nog på något sätt :) I hope.

Men men, tänkte plocka lite mer med mitt rum och lägga rätt madrassen på sängen x) Måste ju vara fint tills på Fredag :)

Pöss.

Kommentarer
Emelie

Man måste våga för att vinna, men jag känner igen din rädsla. Ta det som de kommer. Kärlek är svårt tyvärr.

2009-01-27 @ 17:23:18 | http://withoutherwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback