I will learn to love again.

Nu är jag hemma igen, är trött sam fan..
Allt känns som vanligt igen, men ändå inte.
Känslorna och allt blir bara värre inom mig och jag vet inte vart jag ska ta vägen längre.
Kan jag inte få ett brev från VUP snart?
Eller kan dom inte ringa snart?
Ganska frustrerande, jodä!
Jag behöver hjälpen, jag behöver orden..
Jag har iaf en sak att se fram emot och det är halkbana 2/2.
Snart är det körkort som gäller och jag längtar som en gris :)
Måste börja läsa mer och sånt.
Inte så kul men det måstes.
Måste även städa mitt rum som är hur stökigt som helst efter Jaffa och Deas.
Gasch ><

Tårarna vill rinna, men får inte fram några tårar.
Jag vill känna smärta, riktigt smärta.
Men vill inte göra mina vänner ledsna.
Det är så mycket jag vill göra men har ingen ork till det längre...


Kommentarer
Emelie

Tyvärr brukar det ta tid att få tid hos vup. Men jag hoppas att du får den hjälpen du behöver. <3

2009-01-04 @ 20:43:07 | http://withoutherwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback