Jag säger lys,lys som den stjärna du är.

Sitter här på tåget ser hur meter blir till mil, saknar jag din doft och din vackra profil.
Diggar din stil och sättet du är på.
Diggar din stil, ja du vet det bara är så för det bara blev så, vet du kan förstå.
Tror det finns en högre plan för oss två.
Känner när vi ser på varann, hur du håller i min hand.
Nu är vi långt isär, olika städer i vårt land.
Värme som sätter mig i brand och jag känner hur du glöder min vän,
passionen och kärleken de växer med den.
Kan vara mörkret där ljuset kommer sen.
Svårt att ta farväl, svårt att va isär.
Önskar mitt hjärta, önskar du vore här.
Jag önskar du vore här.



Då var man hemma efter en hel dag på stan typ då. Riktigt kul och det kändes kul att träffa Emma och går unt med henne :) Maria och Emelie var också med, vi hade skit kul och sprang runt som några tokar^^ Mycket prat om maskeraden och allt sånt, Emma har ju köpte hårfärg för sin outfit idag. Ska få lite färg av henne så jag kan färga bort utväxten lite och även göra svarta slingor i håret.  Jag sitter och lyssnar på Ras Cricket-Skin, Jessica som har fått mig att lyssna på den x) Men texten är underbar trots att han sjunger om knark. Men ändå, älskar´t! Har gått runt och tänkt var det var jag sa till Emelie i drömmen jag hade i Söndag-Måndag.. Och det har kommit fram, ungefär så här sa jag:
"Oavsett om du skär av dig dina armar, och bränner bort all din hud är du vacker för mig.
Även om du klipper av dig allt hår och folk säger att du är ful så är du vacker i mina ögon.
Eftersom du har en sån underbar personlighet så blir du vacker.
Låt inte demonerna äta upp dig och kämpa, jag står för evigt bakom dig
."
Ungefär så sa jag.. fick tag på ett fint läppstift jag ska ha på Fredag :) Ett ljus rosa, passar till outfiten iaf. ^^ Eftersom allt annat kommer vara ljust så. hehe. Men jaa, ingen aning vad jag ska skriva mer. Träffa Jessica förut också :)

2 dagar kvar<3
Längtar

Kommentarer
Emelie

Så vackert Johanna, jag blir alldeles tårögd! Fy fan så jag älskar dig! Inte långt kvar nu, <33333333333333

2009-01-28 @ 22:35:28 | http://withoutherwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback