No money.

Nu har jag pratat med mamma, och jag får inte underhållsbidraget av henne. *suck* hon vart skit sur.
"Antingen får du betala maten själv eller flytta här ifrån" ><' suck. Gillar faktiskt pappa mer och mer för varje dag som går nu. Är så trött på mamma så det inte är klokt. En positiv sak i det hela negativa är att Mattias ska åka med samma tåg som mig imorgon så jag får sällskap :D Och han har heller ingen bokad plats, så vi får se vart vi får plats. Haha!
men ska bli kul att få träffa han, var ett tag sen nu jue. Han ska även gå in på systemet om han hinner innan tåget. Annars får Andreas göra det. Men det märker vi imorgon. Hehe. Ska snart lägga ner skivan och kameran. Sen är det bara tandborste som ska ner. Tack gode gud för det :P Hehe.
För en gång skull så blir inte väskan överfull av kläder och inte tung heller xD Haha! Men ajaa.
Ska nog plocka ner det jag ska ha med mig.

Puss på er gullungar.

Imorgon<3
Om 8 dagar<33



Fruktansvärt sugen på blått hår igen ><'

Kommentarer
Emelie

Flytta till Lidköping/Götene? Du kan börja om trean här. <3

2009-01-22 @ 21:39:08 | http://withoutherwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback