Orolig.

Jag är så förbaskad orolig för mina vänner hela tiden.
Speciellt dom som mår dåligt.
Man vet aldrig vad dom kan göra när man inte pratar med dom.
Man vet inte om dom gråter eller gör något dumt.
Om man kunde ge dom all lycka som fanns.
Eller vara hos dem hela tiden, finnas bredvid dom hela tiden.
Tyvärr kan man inte dela på sig och det kör ihop sig.
Jag vill vara på flera ställen samtidigt men det går inte.

Allt gör så ont i mig.

Jag sitter och fryser som en stölle och vill sova.
Men håller på att ta ner massa film som jag ska se på sen.
Love Guru
Hancock
World tour of Skåne
Ett livsverk.
Har blivit film narkoman.
Jag har ont i magen och vill spy.
Spy upp alla känslor,problem.
Jag vill skära bort alla mina minnen från min barndom som gör så ont.
Det ger mig en ständig huvudvärk.
Då nästan alla platser här i Arvika påminner mig om det som har hänt.
Så fort jag är på ett speciellt ställe så får jag en snabb flashback.
Vill bara lägga mig ner och gråta, men får inte ur några tårar.

HJÄLP MIG!?

Kommentarer
Frida

Love Guru suger XD Eller ibland är den bra, men oftast är den sjukt överdriven :P

2009-01-05 @ 17:38:56 | http://agreement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback