Ready, set , don´t go!

Jag är trött från gårdagen.
Blir nog att lägga sig tidigt idag.
Idag har vi bara slappat, åt på kocki förut.
Åt mos, mycket gott :)
Älskar´t <3
Trots att jag har Jaffa här så känner jag en ensamhets känsla i min kropp.
Dock kan det vara för att jag har varit ensam för länge nu.
Jag är så trött på´t.
Give me some love?
Helst nu.
Känner att jag verkligen behöver det i mitt dystra liv.
Längtar redan till nästa fest, när det nu blir.
Vill kunna koppla av lite, kan inte göra det längre utan alkoholen.
:/ Fett jobbigt..
Jag fick inte ur mig några tårar igår, vad jag kommer ihåg.
Och jag behöver verkligen få gråta.
Jovisst, släppte väl någon liten tår då och då.
Just för att jag var orolig för Jessica.
Men fick inte riktigt gråta ut som jag vill och behöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback