Sitter här på tåget ser hur meter blir till mil,saknar jag din doft och din vackra profil.

Skin, skin som den sol du är.
Låt hela världen se ditt vackra leende.
jag säger lys, lys som den stjärna du är.
Du lyser upp mitt mörker och jag känner du är med.
Hur du rör mig, talar, sättet du ser mig.
Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig.


Ja, då var man hemma igen då. Åkte med hem till Jessica efter skolan/stan, orkade inte åka hem för jag vet att jag bara sitter här då ><' Vi hade Melissa, Diana´s dötter alltså jessica´s systers dotter. Hon är sååååå mysig och man blir helt till sig :) Och så himla söt och snäll "Hanna också vara ledsen" Hon sa så för att ha en orsak för att krama :) Mwiiih <3 ^^
Hehe. Har haft två realistiska men ändå konstiga drömmar dom två senaste nätterna. Den jag drömde Måndag-Söndag handla om Emelie. Vi satt på en fest och hon hade nyligen brutit ihop och skärt sig och allt sånt. Jag sitter och tröstar henne, vi är dom enda i hela rummet. Sitter och kramar om henne hårt och säger att allt kommer bli bra till slut och sånt man brukar säga. Jag pussar henne på såren och sätter plåster på dom. Sen helt plötsligt la vi oss och sov. Oo Den andra drömmen som var mellen Måndag-Tisdag (idag) handla om att jag sitter på en strand i Thailand, vattnet är sådär grönt/blått som man ser på bilder. Och helt plötsligt spelas en låt "Ras Cricket- Skin" och jag kollar mig och sen går jag fram till en pool och nere på boten där ligger Klara och sover, hon andas :O Jag hoppar ner och mamma säger "Nej, Johanna. Väck henne inte!" Och sen sitter vi och kollar på ett hotell och helt plötsligt kommer det en tsunami och hotellet är borta, men vi klara oss. Vakna upp som ett frågetecken. Hmm.

Kommentarer
Emelie

Jag lir rörd över att du drömt om mig. Jag älskar dig. <3

2009-01-27 @ 20:06:55 | http://withoutherwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback