Vi går åt fel håll.

Ja, då sitter man här efter att ha varit igång i flera dagar. Är ganska slut men nu kan  jag äntligen sitta ner och andas ut en liten stund, för ska snart städa mitt rum. Ganska stökigt här xD Izzy&Yoise kommer ju imorgon <3 Det får ju inte se förjävligt ut då, haha. Nu är det inte länge kvar tills studenten och det ska bli så kul :D Har verkligen planerat in i minsta lilla grej typ :P Höhöh. Men kan säga igår var det ingen bra dag och det kommer jag inte säga varför. Bara vi som var inblandade får veta. Idag var man på skolan då, första gången på lääääänge >< Vi tränade lite inför studenten, hur vi ska sitta och vart vi ska stå och vad vi ska sjunga :P Sen bar det av till Sågudden, satt och fika lite sen drog jag,Jessica,Diana och Melissa in till stan igen. Vi gick på konsum och sen vart det hem, ska prata med pappa sen så han får gå in på systemet åt mig :D Marinella och jordgubbsvin ska man ha till studenten :D Gött, kommer vara gött i gasen. Ska även få låna syrrans kamera på torsdag, eftersom min är på lagning. Inge kul jue, kan ju inte ta mammas för hon vill ju ta kort på när jag går ut och sånt. Längtar :)

-Over and Out-



Mellony-Piraternas Segertåg

Vi går åt fel håll
vi måste hålla koll!
Din röst är viktig så
tänk på allting långsiktigt

Alla dessa lagförslag,
vill ju inte ha nå mer,
syftar på ett högre mål,
som PP ger.

I en tid där vi förblir
kränkta, måste vi som drabbas,
stå eniga och fightas,

Vart är vi påväg,
jo, dit ingen ser.
Vi kommer bli förpackad
och stampad som ett stort paket.

En dag kommer vi sitta inne,
med en massa skulder som
bara stiger och går upp och upp

Kommentarer
anders

saknar dej gumman

2009-06-11 @ 14:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback