Babe, du vissa mig vad jag har att leva för!

Då sitter man framför dumburken igen och känner sig helt lost i huvudet. Idag blir det nog tidig kväll för orkar verkligen inte göra något, Emma skulle komma idag men har inte kommit än och har inte hört från henne heller. Blir så sur, lägger mig och gråter snart. Orkar fan inte, sov i två timmar förut. Kändes så skönt, ville fortsätta sova men tänkte jag skulle gå upp och göra mat och städa lite och även hänga tvätt. Jag har duschat och åte men inte resten för har ingen lust längre, blir så less på folk som inte kan höra av sig när dom inte kommer eller ska komma. Skjut mig istället för att svika mig om och om igen...

JAG GER UPP ALLT!
Alltid massa krångel, fastna i telefon och sen försökte jag få upp resväskan som Matilda har fipplat med. Och det är den väskan med MINA grejer i. Jag slår snart isönder något, jag lovar. Jag ger upp. Lägger mig snart och stor gråter. Pallar inge mer. Och jag menar det!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback