Du vet allt jag vill ha.

Nu sitter man här då igen, framför dumburken. Mensvärk så det skriker om det. Men det är iaf bra att jag får det innan vi åker till Thailand så man måste oroa sig för det. Har tagit det ganska lugnt idag, gick upp vid halv tre ur sängen. Hoppa in i duschen och satte mig en stund här. och sen drog jag till stan. Var där till halv sju typ sen åkte jag och hem och hamna här framför datorn igen, vid åtta hamna jag framför tvn med mamma och kolla på "mannen som talar med hundar" haha xD Och nu har jag hamnat här igen :P Jag är smidig. Imorgon 13:00 ska jag till verkstaden för att träffa en läkare och prata om mediciner. Ska även boka om en tid hos kuratorn jag hade fått, tiden är då vi är i Thailand så det går ihop lite. Men nu orkar jag inte skriva mer. haha xD

-Over And Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback