Hemma igen..

Då var man hemma igen då, igår åkte jag till Karlstad med 14:15 bussen. Är ganska sleten i kroppen och det känns som om jag inte orkar röra mig. Är så jävla trött, men fick iaf sova ngt inatt. Gött det iaf :) Fick jag inte sist x) Har alltså varit hos Håkan Bråkan. Vi hade det mys igår, han slängde mig ner på sängen när jag kom dit. Haha xD Vi tänkte kolla på film men den börja krångla så vi la oss och prata och myste ett tag. Sen vid elva tiden så drog vi iväg till donken och köpte mat. Hehe :P *suck* inlägget försvann >< Efter att ha åte så tänkte vi lägga oss och glo på film men vi båda var skit trötta så vi la oss och sov istället, vakna imorse av att min kurator ringer och påminer mig om mötet med henne. Säger att jag ligger i spysjukan så då var det tack och hej så somna vi om en stund. När vi vakna klaga vi på varandras snarkning x) Haha, han tyckte jag snarka konstigt. Vid halv fyra så gick jag ut för att vänta på bussen så man kunde ta sig in till stan, gick in på pressbyrån vid torget och köpte cola zero,red bull och en liten chips påse. Åkte ut till Mattias och satt med han ett tag, vi prata om lite allt möjligt och sånt. Han är en sån mysig person, kan verkligen prata med han.! Iaf, innan halv fem drog vi in till stan för att äta på donken.. Igen ><' Fasiken då, men har inte kunnat äta på flera dagar/veckor. Kommer väl snart tillbaka till mitt illamående, börjar lite smått nu när jag sitter här. Vid kvart över fem drog vi till stationen får mitt tåg skulle gå vid halv sex tiden. Vi satt där och insåg sen att tåget var försenat. Båda suckade högt och satt där som två fån, vi prata och dröla x) Haha, till slut kom tåget och fick en bamse kram av han och gick på, fann en plats nästan direkt. Vara ganska tomt på tåget för en gång skull. Haha, kom hem och la mig i sängen för orkar egentligen inte göra ngt, men sitter här ändå nu. Ska snart gå ut med Klara och sen ska jag väl sova, om jag inte bryter ihop totalt. Det är inte långt ifrån, vill bara ligga i någons famn. I någons famn där den personen bryr sig om mig och inte är ute efter bara sex. Jag vill ha omtanke och kärlek, jag kräver inget mer. Bara att få höra från sin partner hur vacker man är trots att ens hår står åt alla håll och kanter och man luktar äckligt, trots att man har ärr,stor mage och är helt puckad. Jag vill bara att någon ska kunna bry sig om det lilla hela som finns kvar av mig innan allt faller isönder. Det är inte långt ifrån att allt går isär.
Och jag faller tillbaka till mitt beteende.

Förlåt

Kommentarer
Emelie

Du är stark, jag tror på dig. Och jag vet mycket väl vad du menar, man vill hellre ha närhet än sex. Du kommer att hitta någon en dag, som kommer att älska dig precis som du är.

2009-03-07 @ 00:38:26 | http://withoutherwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback