Lips of an angel.

Jag sitter här igen med lite hemlängtan i bröstet, har äntligen fått tag på Emma´s present^^ Den är grön kan jag säga ;) Men tror inte Emma läser här ändå, men men^^ I hope hon blir glad, sen tänkte jag kanske köpa något till Daddis eftersom hon fyller, som jag kan skicka på posten eller om jag åker ner snart eller om dom kommer till mig snart. Antingen eller, det märks välla^^ Idag bada vi på Karon beach igen, längst bort mog bergen och där kameran sitter så man ser :P Efter det så drog vi till Patong, det första jag köpte var presenten till Emma och sen två par till såna mjukisbyxor. Underbara^^ har ett par svart, ett par gråa och ett par blåa ^^ Me like! Tänkte gå iväg och köpa en gul DC tröja men det började regna, så då satte jag mig här istället :P Vi gick på Banglaroad förut, där alla fester och sånt är på kvällerna där :P Sitter och lyssnar på ipoden just nu, Måns zelmerlöv xD Haha, gamal musik man har iaf :P Jag tror faktiskt regnet har upphört nu, men orkar inte gå än xD Jag har varit smidig, jag har ju brännt mig på armarna. Sen i förrgår börja jag flagna och så fort jag får ett sår eller börjar flagna då måste jag ryka bort det och det har jag gjort nu xD Så det gör lite ont :P Men får skylla mig själv xD ska bli gött att åka hem på Fredag och äntligen träffa Klara! Älsklingen min :)

-Over And Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback