Misery buisness.

Jag gråta,jag vill skrika,jag vill spy och jag vill sova.

Imorse när jag vakna så var jag helt borta, ville bara fortsätta sova så låg kvar i sängen tills dom andra hade gått och somna om en stund. Det började åska och det small till som bara attan och vaknade upp, satte mig och åt frukost och kolla på tv. Sen till slut lyfte jag på rava och sminka mig och gick ut. Gick ner till affären runt hörnet och köpte dricka och gick hit, varje rörelse jag gör, gör ont pågrund av att jag har brännt mig. Mitt i detta har jag även lite hemlängtan till kylan, till mina vänner. En vecka kvar typ, sen ska man tillbaka till kylan. LÄNGTAR SOM FAN FAKTISKT!
Jag bryr mig inte om vad folk tycker om mig, jag är den jag är och kommer alltid vara det. Jag valde inte att vara deprimerad, det är inte påhittat. Vem fan skulle göra det? Inte jag iaf, men bryr mig inte. Jag har problem och ett mörkt förflyttet som jag inte kan rå för. Resten av dagen vet jag inte vad jag ska göra, jag skulle vilja åka till Lotus i Phuket stad. Det är ett köpcenter i centrum för det vi var på sist där var det svin dyrt och vi köpte inget, eller jo. Jag köpte två Pocky, och mamma köpte två kinatofflor som är helt isönder nu xD Haha, vi är smidiga. Vid kvart över åtta-halv nio ska jag gå och prov klänningen. Ska bli kul att se hur den blir^^ Nej, nu orkar jag inte skriva mer.

-Over And Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback