Nai Harn

Idag var vi på Nai harn, det är jätte fin strand :) Det kommer även in sötvatten, vatten som kommer från bergen. När det höll på att bli ebb så kunde man flytta med strömmen från det hållet där söt vattnet va ner till havet. Skit kul men ändå lite läskigt. Höll på att slå in i en sten. Man fastna lite här och där för det var så grunt men efter en stund låstnade man och man flöt iväg^^  Skit kul! Skulle vara kul att åka hit med ett gäng kompisar någon gång, åka hit för att festa och bada hela dagarna. Saknar mina vänner grymt mycket, endel lite mer än andra. Var nära att fälla en tår nyss, kände verkligen hur mycket jag saknar Emelie. Så när jag bor i karlstad så ska jag försöka att ta mig till henne, trivs i hennes sällskap. Oavsett om hon mår bra eller dåligt. Du är bra som du är Emelie! Ska försöka få Emma at komma till mig nästa Lördag då jag är hemma och tar det lugn, längtar faktiskt! Ska köpa present till henne imorrn tänkte jag^^ ska bli kul att se om hon gillar det^^ imorrn ska vi ta en paus från solen och åka in till Phuket stad, först ska vi till Lotus. Det stora varuhuset och sen på nattmarknaden^^ Ska bli kul att se. Jag har så fruktansvärt ont i magen, jämt under bröstet. Det tar i när jag andas och jag vet inte vart jag ska ta vägen! nej, nu har jag inte så mycket mer att skriva. Ska snart gå upp till rummet och ta en smirnoff, mumma^^

-Over And Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback