Ta mig här ifrån och det snabbt.

Idag skulle jag egentligen på ett möte på skolan, halv två skulle jag dit. Men orkade inte så sjukanmälde mig och drog till Emma istället. Kändes så mycket bättre när jag kom dit och behövde inte tänka mig för, när jag är hemma måste jag tänka lystna och sånt hela tiden. Måste koncentrera mig på det som händer runt om hela tiden och det tar död på mig. Jag är ganska sleten också, men iaf. Vid tjugo i tre gick vi mot konsum för Emma skulle köpa cigg och fylla på telefonen så vi gick dit, sen stod vi och dega och prata med Sabina (Emma´s syster) och så drog vi till "torget" i Åmot för vi trodde Emelie skulle komma med den bussen som  skulle komma, men icke. När Sabina hade åkte så satte vi oss utanför Konsum och då kom Louise, vi prata med henne och till slut kom Emelie. Dom sprang in på konsum och handla sen drog vi hem till Emelie :P Haha, hon sprang in till sig och duscha medans jag,Louise och Emma satt inne hos momma (Emelie´s granne/mormor) dom får ha den lght eftersom hon ligger på sjukhuset. Vi satt och prata sen kom Therese också, vi tjöta endel sen drog Therese så till slut gick jag och Emma med för jag skulle till tåget. Det gick fort dit xD Haha, men vill inte missa tåget och vänta ännu längre. Nu sitter jag hemma och har nyligen duschat. Imorrn ska jag till Challa med Jessica,Emma och sen Louise vi ska träffa Louise på köpcentre, hon har praktik där^^ Så imorrn blir det shopping.

Jag mår dåligt, vill spy och min mage strejkar. Så fort jag äter något måste jag gå på toa och det är ganska jobbigt. Tappar matlusten mer och mer för varje dag som går. Vill så gärna spy men kan inte, fanfan. Näste vecka ska man även till läkaren igen för att prata om medicinerna, kommer be om nya bättre sömntabletter. Som man kanske kan använda när man ska flygga, sen ska man även be om såndär lapp att det står att jag måste ta dom. inte så bra om man blir stoppad i Thailand och inte får komma in för man har mediciner som är förbjudna i Thailand. Det kan gå riktigt illa till...

-Over And Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback