Let´s get crazy!

Sitter i mitt rum och är ganska nöjd, vill fortsätta röja få bort allt skräp och sånt jag inte behöver>< Men just nu orkar jag inte, det blir väl inatt eller ngt x) Den här veckan har jag fasktiskt haft mycket för mig^^ Från Söndag-Måndag sov jag hemma, jävligt gött att sova i sin EGNA säng ^^ haha, på Måndagen var det först EVK möte >< *döö lite grann typ* Iaf, vi kom fram till att skriva in mig på IV slussen. Det ligger på jobbcentret och där behöver jag inte sitta och läsa, får jobb-referenser istället. Efter mötet åkte jag hem, var klar redan vid nio så då sprang jag till bussen och drog hem. Satt lite här och sen tänkte jag lägga mig och Kolla på Ellen men då var det ett program innan, klockan halv tre kommer mamma och väcker mig och jag hade somnat >< Dooh *slå i pannan* När mamma hade gått till jobbet somna jag om i två timmar sen satte jag mig framför datorn. Jag tog kvart i åtta bussen ner till stan, mötte Elin gav henne lite pengar och gick sen till Konsum. Skulle handla lite mat, sen gick jag till tågstationen. Tog 20:40 tåget till Karlstad, Klara var med :) I Tisdags var man ledig då och då passa man på att sova länge, gick upp och gick med Klarisen och sen drog jag och Anders iväg för att handla på Pekås Rud. Hehe, åkte hem igen och jag gick ut med Klara och sen drog Anders till Vålberg xD Ovanligt? Nope xD haha, Benjamin kom förbi och vi satt och tjöta, eller jag gick till han först och sen gick vi till Anders xD Så på tv sen kom Anders :P haha, Benjamin gick hem och vi la oss. På Onsdagen var det att gå upp kvart i sex >< Lagomt död, gick ganska direkt till bussen med Klara och sen sätta sig på tåget och åka till Arvika för ett möte :O ><' Satt utanför jobbcentret i en halvtimme ungefär sen kom Jan och vi gick in och hade möte, jag blev inskriven och började direkt. Dom har teori på Onsdagar så vi gjorde några övningar så vi skulle lära känna varandra xD Lol säger jag, det var jag,Tommy,Tobias och Anders :P Visste vem Tobias och Tommy va, Tobias har jag varit ihop med och Tommy är lillebror till en som heter Elin. Iaf vid ett kom Jan och vi hade möte igen och prata om varför jag hade hamnat där och skrev på papper. Sen var klockan helt plötsligt kvart i tre så då gick jag till busstationen och där mötte jag Magda och Nina ^^ Stog och tjöta sen hoppa man på bussen hem, la mig och sov i några timmar. Vakna upp någon gång och gjorde mat sen kom mamma och hem, vi satt och kolla på tv tills typ halv elva och sen gick jag och la mig iaf. På Torsdagen gick jag upp kvart över åtta, skulle precis sätta mig och äta. Klockan tjugo över fem i halv nio kom dom som skulle hämta mig >< Haha, vi åkte till ingesund och irra runt där och till slut fann vi och jag fick gå med i "Prova-På" kurs på Ingesund^^ Där Magda och Nina går med :P Vi åkte till Bergsklätt och Bo, som vi hade berätta lite om sakerna där och sånt skoj. Kändes som om vi gick jätte långt men vi gick typ bara 5km. Var i Arvika vid ett, tog Stömne bussen hem. Gick hem och berätta för mamma att jag hade fått komma in där och sånt :) Sen la jag mig och kolla på tv och slocknade ganska direkt xD Mamma var på mig flera gånger :P Till slut vakna jag till liv och satte mig med datorn i knäet x) Kolla på tv och la mig vid halv elva, imorse vakna jag upp med hög feber så stanna hemma. Gick bara upp och gick ut med Klara sen gick jag och la mig igen, mamma väkte mig vid tolv men hon drog halv ett till tandläkare så jag kunde sova en stund till. Vid två gick jag ut och tog in Klara :) La mig och kolla på tv igen och sen satte jag mig här. Efter en stund kom mamma in och ville ha hjälp med att sätta solroser så det gjorde jag sen satte  vi lite blommor på Selma´s grav :) Blir nog fint! I hope^^ Sen tvättade vi Klara och vilken fart hon fick efter xD Så söt hon är :P Kan inte göra något annat än älska den hunden! Sen satte jag mig framför datorn och fick ett sprätt och började rensa skrivbordet xD Hade jävla massa skit där, gick ut med en påse efter att bara ha rensat skrivbordet :P Då är det mycket skräp, sen gick jag över till byrån och gjorde fint där och plocka upp från golvet och dammsuga och gjorde iordning Klara´s hörna :) Satte upp nya gardiner och bädda sängen^^ Har bara byrån kvar, det är väl typ de jag har gjort den här veckan. Blir en lugn helg, ska nog gå på bio imorgon. Blir väl ensam men men :P Vill så gärna se filmen.

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback