Bad Romance.

Klockan är mycket och jag kan inte sova, som vanligt. Men det är bara för att jag sov lite inatt det. Detta är väldigt jobbigt, tänk om man kunde få ha som förr, kunna sova hela tiden. Men icke sa nicke. Vad har man gjort idag? Jo idag har man varit på stan med Dea :D gått och glott lite och tjötat^^ Härligt :) sen åkte man hem och legat framför datorn hela kvällen och bara segat. Om några timmar ska man till Taserud, funderar på att sätta mig framför tvn en stund men måste orka klä på mig isf, är ju nästan naken nu :P haha, illa! Men det är att man måste orka med xD Jag vill dricka vin, vill smaka på det där Varm & Kall. Verkar hur gött som helst jue.. Vill supa, supa skalen av mig typ  >< Men det kan jag inte jue, inga pengar *suck* Inge vettigt i bloggen idag, det var ngt jag tänkte skriva men har glömt xD Ska nog springa och sno en energydryck av mamma (A) höhö.

-Over and Out-

Kommentarer
Mikael Ensson

Jag vill också supa skallen av mig

2009-11-28 @ 09:39:48 | http://cyberbuddha.blogg.se/
elin

riktigt fin blogg :) allt bra med dig? :)

2009-11-28 @ 10:05:03 | http://elinsochrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback