Black star.

19:33
Nu har släkten åkt och jag är helt slut, blir en mycket tidig kväll ikväll kan jag säga er. Ska snart fråga mamma om lite popcorn och käka, det är mumsigt :D hehe. Det var kul att träffa släkten men det tog på krafterna, endel av dom visste inte ens att jag hade flyttat. Skandal måste jag säga! Haha. Imorgon åker jag hem, det kommer bli en lång resa men det ska bli gött att få komma hem. Krama om emelie,tjöta och få sova i sin egna säng! Gud, min säng och Emelie. Det har jag saknat massor! Hoppas på att jag får någon sömn inatt, men det borde jag få :) Mamma ska ut sen och kika efter min "julgran" som jag ska ha med hm, så vi får det lite juligt :) hehe. Har inte så mycket mer på hjärtat nu faktiskt, får se om jag kanske uppdaterar sen igen eller om jag gör det när jag sitter på bussen från Göteborg.. LÄNGTAR!
Black Star, Black Star. You will always be a black star.

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback