Everything i´m not.

Dagarna har flugit förbo trots man inte har gjort ngt. Emma åkte hem idag, massa tråkigt :( Men träffar henne snart igen <3 Senare idag fick man besök av André, en man har skrivit med på QX. Trevlig prick, han hade med sig lite öl och vin så satt vi och tjöta lite :) Igår var Andrea här och vi hade filmkväll, såg på Zombieland^^ Den var bra :P hehe, i förrgår var man på stan med Emma :) Sen resten av tiden har man slappat :) Imorgon när jag har vaknat så ska jag på stan med Andrea^^ Vi ska äta på Shalom sen ska vi gå och kika på stan, me like^^ Hoppas på att man finner ngt snyggt :) sen efter stan, typ på kväll så ska man förmodligen till Jonny med. Kika på lite film och bara slappa, det är gött :) hehe. Perrybanan, har inte så mycket att skriva egentligen. Förutom.
JAG SAKNAR EMELIE! <3

-Over and Out-

Kommentarer
Emelie

Och jag saknar dig som fan!

2009-11-27 @ 00:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback