I thought i lost you.

Ännu en natt som man inte kan sova, om ca en kvart ska dom ringa från vårdcentralen och jag ska försöka få en tid idag. Håll tummarna för mig för orkar inte ha det så här, sova varanann och vara vaken varanann. Det är ganska sååååååå jobbigt. Jag vill ha Fredag och Lördag, Fredag för då får jag äntligen träffa EMMA! <3 Min tvilling! Sen Lördag för då är det fest och det har jag väntat på! Gasch! Härligt,underbart och bara gött att få släppa allt och vara med underbart folk och bara va. Iofs, är mig själv hela tiden. Men ändå, haha. Emelie åker inte upp för hon ska iväg på måndag, massa tråkigt :/ Men hon åker nog till Didrik på Tisdag och så ser vi till att åka hem samtidigt, men jag har dock tid hos Psykolog nästa Måndag >< Så måste stanna i Lidköping på vägen hem... Solen är påväg upp och trafiken har börjat köra utanför, jävlar. Undrar egentligen hur folk orkar att vara upp nu!!?? Herregud, en sak om man har varit vaken hela natten. Men om man lägger sig och sover och går upp så här tidigt. Det är en sak jag inte kan, jag kan absolut inte gå upp så tidigt på morgonen. Det var ju en av sakerna varför skolan blev som den blev, kom inte upp pågrund av ångest osv. Uschusch, inte alls för härligt. För några år sen visste jag inte vad ångest var, inte förrens nu. Förut kunde jag inte sätta fingret på vad det hette, men nu kan jag. Men jag vet inte varför jag mår dåligt när jag gör det, jag vill kunna veta,kunna säga till folk att så ligger det till och så är det. Men det kan jag inte, men jag är glad att jag äntligen har fått tid hos en psykolog och för en gång skull ska jag släppa ut allt. Säga allt som jag har hållt inne så länge, flera år. Det tär på en och man vet inte vart man ska ta vägen. Maah, nu skriver jag massa skit. Ska stänga av musiken och bara ligga och vänta på att dom ringer..

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback