Sätt fingret på handleden, känn pulsen slå. Det är ditt liv och du gör vad du vill med det.

14:13
Nu sitter jag tåget och laddar datorn innan man måste av igen, haha! Första gången jag har så jag kan ha laddarn i iaf :P Ska snart springa iväg på toaletten. Har lite ont i magen, men det är sånt man får tåla. Haha, försut när jag satt i Åmål på stationen så hade dom en flagga, flaggan var gul och det stod Värmlandstrafik på :D Den tog jag, höhö (A) Busigt :D Ooohja, men jag och Emelie ska samla på sånt jue :D Skoooj, hon vart jätte glad när jag ringde och berätta det. Gud vad jag saknar henne men snart är jag äntligen hemma. Ska bli så himla skööööönt. Nu satt jag väldigt skönt och den här vagnen var väldigt fin mot dom andra xD Haha, inte lätt hörni. Eller vad säger ni? ;P Jag är trött men sov en stund förut på bussen mellan Karlstad och Åmål, det var behövligt. Vakna strax innan Åmål :) Har messat hela dagen med en kille från Filipstad, han har en son och är jätte trelig :) hehe, såna människor gillar vi då :D Anyway. Jag slapp och träffa han, han kom inte och jag är så himla glad för det. Jag hatar han, kommer inte förlåta honom för allt han har gjort. Alla ord träffade mig rakt i hjärtat, och det betyder att man INTE kan lita på han. FY FAN! Men nu orkar jag inte skriva mer. Ska springa in på toa och kissa lite ;) Trevlans att veta, i know! :D Och vi gillar´t!

-Over and Out-



17:50
Sitter på bussen och såklart så sitter jag längst bak, och vet ni vad? INTERNET KRÅNGLAR! Blir så sur, har ju väntat på det här. Så man kunde blogga lite, lyssna på musik och tjöta med folk på msn, men det får man inte. Vill byta plats, nununu. Måste springa på toa med. Tusan, detta är fan jobbigt kan jag säga er. Just nu har jag kommit in i en period där jag har ett skriv begär. Måste skriva hela tiden för att lätta på "trycket" hmm, hur lät inte det då? Haha, ahaa. SHit the same. Jag vill iaf byta plats, vill ha internet, vill skriva och jag vill. Jaa HEM, hem till min säng,till Emelie! <3 Gud va gött det ska bli, och gud vad jag ångrar att jag satte mig här >< Kan dom inte skaffa ngt med bättre styrka eller sätta internet uppkopplingen här bak iställeT? Haha, skulle varit mycket bättre tycker jag xD Funderar på att se på film eftersom internet inte fungerar och jag vill fördriva tiden lite. Går ju så segt att åka buss när man inte har ngn musik. Visst, kan lyssna på musik på telefonen. Men kan inte ha så högt jue, men först och främst ska jag gå på tio och kissa lite xD Hahaha. Men jaa.

-Over and Out-



22:48
Nu ligger jag på min säng och det känns så gött att vara hemma, är helt slut i huvudet och vill sova. Men inte än, väntar på Ghost Hunters, både jag och Emelie kämpar för att hålla oss vakna. Haha, när jag om hit gjorde Emelie ölkokta räkor :) Mums, sen har vi tjötat och myst och kollat på tv. Känns så gött att äntligen vara hem...
Nu orkar jag inte skriva mer, är trött.

-Over and Out-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback