Tell me, what do you do when it all falls apart.

Vad gör jag vaken så här tidigt? Inte ens jag vet det, ligger och snackar med Lovisa. Vi snackar om flytt och sånt^^ Izzy somna om, vi ska ta 13:40 bussen till Gbg ist, kan vara därför jag är vaken. Ska snart ta ngt att äta och sen börja göra iordning mig :) Har ont i min bröst korg, igår hade jag ont i magen. Det var inte skönt alls kan jag säga er, vad gjorde jag igår? Igår försökte jag ta det lugnt tills bussen till Mariestad gick, skulle dit och möta upp Izzy jue :) Skojsigt ^^ hehe. Vet inte riktigt vad man ska skriva, är ju ändå inte många som läser min blogg. Får aldrig kommentarer eller ngt sånt, men jag ska försöka skriva mer. Så den hålls aktiv, jag gillar min blogg så ja ^^ haha. Men nu ska jag hoppa upp ur sängen och göra en pan-pizza. Eller kanske ta youghurt först.. Hmmmm?!

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback