You and me could write a bad romance.

05:10
Jag kan ikke sova och vet inte vad jag ska göra riktigt, funderar att hoppa in i duschen vid sex tiden så man vaknar till liv lite. Är trött men ändå inte >< Gud, det är jobbigt det där kan jag säga er. Bara för att jag fick sova några extra timmar igår natt så får jag inte sova inatt. Jag har fått dille på Bad romance-Lady gaga. Ni får stå ut ;) Haha, men den är den bästa låten hon har gjort faktiskt. Jag satt på toa förut och fundera (roligt att veta, jag vet! :D) Iaf, alla bloggare som är populära är smala och klankar ner på alla andra människor. Ska man också göra så för att komma upp på toppen? Neeh, jag är en bra medmänniska och klankar inte på andra människor. Typ Kissie, som hon skrev i sin blogg "Jag gillar inte sommaren, då man ser en massa feta människor i kjolar och korta linnen!" WTF? Get a life, alla kan inte vara perfekta som du. Fattar inte hur man kan tjäna pengar på sånn skit :O Det är ganska kneppigt tycker jag. Idioti! Satt och läste en annan blogg, Foki.se. Hon var väldigt söt och verkade vara som en bra person, bättre än Kissie. Eller alla är bättre än Kissie. Haha, visst är jag snäll? ;) En till blogg jag gillar är Ullared´s Mattiaz blogg :P Tragiskt nog har jag fastnat i den och bevakar den :P haha, men man kan inte göra något åt det xD Nu ska jag klunka vatten och spela låten om och om och om och om igen xD Haha.

-Over and Out-

Kommentarer
Mikael Ensson

Jag fattar inte heller varför de ska vara så himla populära dessa bimbos....... Jag är en av tjockisarna och ställer mig intill dig i ledet och säger - jag är också en människa med rätt att leva och få vara som jag vill.

Kram

2009-11-28 @ 09:41:32 | http://cyberbuddha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback