You are a zero.

22:07
Huvudet värker och det är nog snart dags att inta sängläge, är väldigt trött och rastlös och vill sova. Sova mycket och länga, har varit väldigt blogg glad idag. Hur ska jag klara mig en hel dagn utan bloggen imorrn? Hmm, det var en fråga du. Får försöka, får sitta och skriva i anteckningarna och sen klistra in här x) smart ide Johanna, ska ta och skriva upp alla tiden och sånt inför imorgon i mobilen nu tänkte jag^^ Ska göra det strax, just nu sitter jag och ser på CSI Maimi tror jag det är. Det är iaf CSI, så länge hänger jag med iaf. Haha. Har nyss svept i mig den sista colan och ska snart gå och borsta tänderna och plocka ur hårspännet och lägga mig. Gud vad skönt det ska bli. Sov ju typ en timme förut i soffan, det var fan himel. Att få vila huvudet och slippa tänka. Sova är en av dom bästa sakerna jag vet. Men men, nu blir det att kolla upp alla tidern och sen logga ut för att göra iordning sig för imorgon.

-Over and Out-



Ska försöka ladda upp lite bilder här också, detta är en oldie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback