Inte haft tid.

Jag har inte haft tid för min blogg, jag har sovit,gått i skolan och bloggat på den andra bloggen. Men nu tänkte jag bara skriva av mig för känner mig riktigt nere och det gör ont i mig, varje andetag gör ont och jag vill så gärna pilla fram ett rakblad. Ord i mitt huvud skriker, tankar studsar omkring och minnen spelas upp i min näthinna. Det har de gjort hela kvällen men jag har vissat mig glad utåt, jag tog på mig masken innan vi åkte. Vill inte oroa mina vänner, men när jag kom hem så kraschade allt. Så fort jag öppnade dörren in hit så slog ensamheten mig i ansiktet och jag känner hur gråten sitter i halsen på mig och jag blir galen. LÅT MIG FÅ UT DET FÖR I HELVETE! Men det vill inte, *suck* Känner att jag egentligen inte vill till skolan imorrn, men åker dit och sen säger att jag inte orkar eller att jag måste dra eller ngt. Hmm, kommer väl på något skoj imorgon. Neej, har inte så mycket mer att skriva, orden försvinner och jag ska slänga mig i sängen hade jag tänkt...

Hoppas vi får den nya soffan snart, min rygg gör ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback