Hemma hos mamma.

Just nu sitter jag hemma hos mamma och väntar på att Angelina och Jessica ska komma hem från Karlstad, tror dom skulle hämta upp mig. Hoppas det iaf :P Kom på nyss att vi ska ju på bio senare, haha. Smart? Njaee, inte direkt :P Vi ska på bröderna karlsson tror jag det va, märks väl om den är bra :P Det gick bra på mötet jag var på förut, nästa gång villdomatt jag ska ha med mamma. Så fråga henne och hon ville gärna med :) Hmm, sen tog jag bussen till Palmviken och gick in och köpte deo,nagelsax,powerade och en wraps med kycklingi.. Mycket gött :D Har en annan telefon nu också, väldigt skönt faktiskt. Tyckte inte om den röda, och batteriet försvann ju på den, så hoppas batteriet på den här telefonen är bättre. Men det märks :) På Fredag ska jag träffa en psykolog på psyk på sjukhuset och sen den 15:e ska jag träffa en överläkare på psyk. Får se vart det leder, lite smått nervös faktiskt. Men det ska väl gå bra, i hope.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback