Släpper taget.

Har nyss kommit hem efter att ha varit ute och flängt lite med pappa, har varit ute på Indian förvaltningen för att leta efter Patrick. Men han var på semester och kommer hem på måndag, så då blir det dit igen. Sen vart det banken, satt där i ca 20min. Drygt! men dom var tvugna att ringa till Götene hela tiden och fixa papper och massa mojs, ska dit igen när jag har fått pengar på kontot. Så nu är mitt Götene "liv" över,borta. Hur känns det? Ledsamt, men vad ska man göra? Jag försöker blicka framåt istället, men ändå slås jag hårt till marken. Kunde inte sova inatt så satt på chatroulette som är en amerikansk sida. Riktigt skojsig faktiskt :P haha, tänkte sitta lite mer på den sidan när Emma kommer hem^^ Hon kommer nog gilla den :) Men nu ska jag kolla vad det var för brev jag hade fått från soc och sen ska jag ringa mamma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback