Dag 08 – Ett ögonblick

Dag 08!

Ett ögonblick, det finns många ögonblick jag skulle kunna skriva om. Finns många ögonblick som verkligen slår allt, men jag tänkte berätta en av dom första ögonblicken med Tobias. Eller ja, aah. Haha, den Tobias jag kommer berätta om var en kille jag började skriva med på Dastar och han är från Orsa (Bor nu i Falun) Iaf, han skulle på mönstring i Karlstad så då bestämde vi att han skulle komma hit efter mönstringen. Det gjorde han och både jag och han var jätte blyga, men det jag ska skriva om är andra dagen. Han fick följa med mig till skolan för mamma ville inte att han skulle vara hemma med tanken på att hon inte kände honom. Iaf, han var med mig till skolan och alla lärare jag hade den dagen fråga han massa saker och han skämdes som bara den. Stackar´n! Vi gick egenom hela dagen utan att något hände, jag trodde att han inte ville ha mig. Han tog inte tag i min hand eller något, så vart väldigt deppig i slutet av skoldagen. Sen när vi kom hem och var ensamna så låg vi i sängen och bara kollade varandra i ögon (magisk stund) Sen helt plötsligt pussas vi, han slutar upp och kollar på mig och säger "Du smakar verkligen gött! Nästan som jordgubar!" Sen frågade jag han varför han inte försökte tidigare men han trodde att jag inte ville ha han, alltså så gick han och tänkte på samma sak som mig. Vi var ihop i 10 månader ca, jag tänker på han än idag. Han var nog den killen som skulle svätsas fast i hjärnan på mig.. Slänger in några bilder och en låt som jag lyssna på när jag umgicks med han.





-Saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback