Host och harkel.

Känner mig inte direkt bättre, och nu har jag fått hosta med. Tror mamma har hostmedicin hemma, hade varit jätte bra om jag kunde få så jag piggnar till. Men iaf, idag händer det mycket och det gillar jag. Gillar faktiskt inte att allt bara står stila, usch! Fullt ös medvetslös! Yes sir! På dagens todo list står:
  • Leta upp julklapp till syrran
  • Köpa julklapps papper+tejp
  • Hämta ut propavan (har ett recept kvar!!!!!!11!!!!1!)
  • Köpa vin
  • Handla kattmat
  • Handla kattsand
  • Mathandla till mig
  • Städa vardagsrummet.


Så ja, det är rätt mycket som måstes göra. Ska nog köpa halstabletter på konsum sen också, usch. Min hals vill typ ta självmord ><'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback