Myskväll.

Med tanken på att det inte blev att åka hem till mamma så köpte jag lite chips och dricka och hade mys kväll med mig själv (som vanligt) Men tänkte inte berätta om min kväll, tänkte berätta om katterna´s kväll. haha. Jaa, efter jag hade handlat så låg det en papperskasse på bordet som en av katterna hade ner. Men inget mer med det, just då iaf.. Lite senare bestämmer sig en av kattungarna för att krypa in i påsen, det slutar i KATTastrof kan jag säger er :P Haha, han kommer inte ut och har fastnat i ena handtaget på påsen så han springer runt i köket som en tok och river isönder typ hela påsen. Till slut kom han lös och sprang till soffan och somna typ direkt, stackar´n. Men nu till det roliga, dom andra två katterna sitter helt panikslagna inne i rummet här vid sängen. Dom sitter i en halvtimme och bara kollar på påsen, inget annat. Sen efter en halvtimme börjde dom våga sig framåt och så fort dom kom nära började jag prassla med en chips påse och dom trodde det var påsen i köket som lät xD fy fan vad jag hade kul åt det :P hihi. Och det som hände nyss var att jag satt och gosa med en av katterna och då ska en katt krypa in i plastpåse men får inte ut huvudet. Haha, såg så roligt ut. Men i samma stund får katten i min famn panik och ska ner, han river mig över hela benen och armarna. Ajaja! Kan jag säga er, uscha! Men jaa, haha. Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer. 

vad händer när en svensk blir rånad av en invandrare?  Han blir arg, knyter sina nävar i fickorna, går hem, sätter sig på datorn, går in på flashback, letar upp tråden "integration och invandrare" och skriver arga mail och diskuterar händelsen om och om igen!
-Vad händer när en svensk blir rånad av en invandrare?  Han blir arg, knyter sina nävar i fickorna, går hem, sätter sig på datorn, går in på flashback, letar upp tråden "integration och invandrare" och skriver arga mail och diskuterar händelsen om och om igen!
-Vad händer om en invandrare blir rånad av en svensk? Han följer efter tjuven,väntar tills det blir mörkt utanför hans hus och attakerar sen hans fönster med sten och skriker "din mamma"...

"Ett invandrarpar går ute på en promenad. Tjejen säger till killen: Säg något som får mitt hjärta att dunka fortare. Killen svarar: Din bror är bakom oss..."




-Favorit i repris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback