And if I'm ugly then so are you.

16:07
Sitter på sängen och bloggar nu, fryser som bara fan men orkar inte gå upp ur sängen och stänga igen fönstret och tända lite ljus. Det är för jobbigt xD Haha, faktiskt, lite lat får man faktiskt vara. Har varit och satt in pengar på mammas konto, gjorde det i Götene. Så dom kommer in imorrn eller på Torsdag :) Hehe. Sen gick jag och köpte en energydryck, var jävligt gött att få svepa den. Men det börjar fan smaka sprit av det xD Haha, duktigt att grogga isönder ngt så gött :P Fast det är ju bara den som man kan köpa på Ica, finns många sorter kvar ;P Haha. Jag vill skriva, skriva massor. Men orden försvinner som jag vill skriva, dom smiter iväg ifrån mig och jag sitter här. Det börjar bli ganska jobbigt att vara ensam, försöker ringa Sarah men hon vill inte svara mig. Maddis är upptagen hela tiden och Emma, ja. Man kommer dit så sent och vi hinner knappt göra ngot. Det gör lite ont faktiskt att vara så ensam. Men snart kommer Emelie hem och jag längtar! Längtar som fan, ni anar inte. Men dock är det bara i några dagar. Jag känner att jag vill gråta, men vet ni vad? Det kommer inga jävla tårar, dom sitter fast långt nere i halsen. *suck* Nu ska jag ta mig upp ur sängen och tända lite ljus så det blir varmt och gött här inne..

-Over and Out-



Kommentarer
lukes

Dagens fråga: Har du färgat/slingat håret någon gång?

2010-02-10 @ 20:43:49 | http://nattstad.se/lukes
Problemlösaren

Kan du inte bara sluta äta så löser du alla problem o slipper vara deprimerad osv ? ha som mål varje dag att äta högst 4200 kalorier istället för din jävla 42 000 jävla kalorier ! du är ivägen varje gång man möter dig på trottoaren för fan. har du någon pojkvän förresten ? ser verkligen inte så ut...

2010-02-11 @ 06:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback