Even if the sky is falling down, you’ll be my only.

10:45
Sitter här med datorn i knäet och väntar på att tiden ska gå, har tryckt i örhängen i öronen för vill ha tillbaka hålen. Så ena örar värker som bara fan! Sätter min flaska där med jämna mellanrum, då försvinner smärtan liiiiite. Snart, om tre kvar ska jag börja gå mot Futurum. Ztv är på tv:n men jag sitter och lyssnar på musik på Spotify, haha. Visst låter det bra? Som jag skrev förut, sen när jag kommer hem så ska jag börja packa och sen städa. Haha, önska mig lycka till. Men jag måste börja hålla mig vaken under dagarna så jag kan sova på nätterna, inatt sov jag ju ända fram tills 06:00 ca. Känner mig glad över att jag lyckades, lyckades sova så länge. Min kropp börjar återhämta sig och må bättre känner jag. Innan jag börjar packa och sånt sen så måste jag gå och köpa toalett papper, är inne på sista rullen nu och det är inte mycket kvar. Måste få såld dom där byxorna, så jag kan köpa mer kattmat. I really need it. Men men, allt fixar sig till slut. Annars får jag ringa pappa eller ngt, ibland måste man. Börjar märka att mitt tangentbord börjar halka efter, endel tangenter fungerar inte riktigt. Måste trycka flera ggr eller väldigt hårt. Men men, nu orkar jag inte sitta här mer. Ska börja leta upp kläder och sånt..

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback