Higher.

22:02
Har vaknat till lite äntligen, haha. Håller på att packa lite, har fixat gardeborberna. Plockat fram lådor och sånt där ifrån och stält dom framför ena fönstret och ställa in säkarna där ist med kläder. Ska snart plocka ner alla filmer och små prylar ur bokhyllan. Ska gå till netto imorrn igen och skaffa mer lådor, eller om det kanske finns ngn utanför Ica nu eller inatt så går jag dit :P Busigt, men tror inte dom har någon nyta av massa lådor. För isf ska jag börja med köksdelen och plocka ner saker inte jag använder nu. Ingen idé att dom står i skåpen och dammar, haha. Hmm, vad ska man skriva mer? Jadu, har ingen aning. Just nu sitter jag ner i soffan lite och tar det lugnt, skakar i huvudet åt katterna. Hahaha! Dom är galna, fattar inte vart dom får all energi ifrån. Vad har ni läsare gjort idag då? Själv har jag sovit typ hela dagen xD Haha. Men men, så blir det ibland :P

-Over and Out-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback