Ignorance is your new best friend.

08:43
Hmm, jadu. Ingen Futurum idag pågrund av feber + att jag inte vill gå ut i snön men sen kom jag på att jag är jävligt sugen på chips och cola, fasiken då. Men måste ändå köpa lite kattmat så får väl gå ut ändå, vad har jag gjort sen jag blogga sist? Jag har gosat med katterna, sett på tv, kollat på film och gjort mat. Men jag mådde illa och gav Lucifer maten istället *suck* Jag vill göra något idag men vad? Jag har ingen aning faktiskt, vill någonstans, men vart? Kanske ska messa med Niklas och fråga om vi kan ta Sara idag trots min feber? Hmm, jadu. Det får nog bli så, för vill verkligen ha mina grejer. Fattar inte varför Sara inte svarar, bli så sur. Om hon har slängt mina saker ja... DåDåDå... Då vet jag inte vad jag gör, gråta är en av sakerna. Men jag hoppas att hon inte har gjort det. Jag skulle ju städa förut, la in kläderna i skåpet sen kom jag inte längre. Fan då, kändes ju..... Bra, eller inte. Jag vill ha Onsdag, jag vill ha sällskap. Vill inte sitta här ensam längre, vill ha någon att prata med, någon att pyssla med. Ska bli kul :) Men har upptäkt en sak, lysröret i badrummet börjar lägga av så snart har vi inget ljus ALLS i badrummet :O jag har inte råd att köpa ett lysrör och vet heller inte hur man gör. Attansbananer. Funderar på att leka håret, vad tycker ni? Ska jag göra det?

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback