Jag tar dig, om jag vill ha dig.

07:25
Vakna för inte så länge sen, är trött som fan. Somna strax efter Family Guy för var verkligen trött igår. Viste inte riktigt vart jag skulle ta vägen. Idag kommer Daddis och Mattias hit, Maddis ska hjälpa mig att städa med. Snällt av henne tycker jag :)  För just nu orkar jag inte själv, är helt orklös i hela kroppen. Mjaa, funderar på att plocka bort allt skräp och sen försöka sova igen. Men först ska jag kolla om jag har fått pengar sen sa jag även gå och handla tror jag? Vad tycker ni, hmm. Jadu, ååhgud. Sunniva luktar sådär underbart gött nu, hon luktar kattunge. Jag blir helt nojig, vill bara ligga och lukta på henne hela dagen. Fast det vill inte hon då, hon blir sur xD Haha. Men när hon väl kommer och lägger sig så ligger jag och snoosar i hennes päls. Så mjuk, en kattpäls hjälper mot mycket. Dom här små yrvädrena har hjälpt mig massor nu sen när Emelie åkte. Tack för att du skaffa dom!! Men jaa, nu ska jag pilla med ngt annat. Uppdaterar senare eller ngt...

-Over and Out-

Hur lägger man upp en musikvideo på sin blogg? Alltså att det bara är att trycka och starta den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback