Lady Gaga.

11:38
Idag vaknar jag vid sju tiden, jag som tänkte sova länge men det fick jag tydligen inte du. Är ganska slö men det får väl gå, nu ska man bara vänta i några timmar för sen kommer Vernoica med lite lådor till mig. Sen ska jag även kolla upp lite busstider till Lidköping eftersom det är fest hos Lars och jag ska dit. Perrybanan! Ska bli gött att komma hemifrån och göra ngt kul och träffa roligt folk :D Wohoo. Väntar på att få sms från Mikaela som ska ha lägenheten efter oss, hoppas hon får en borgenär så vi kan flytta. Dock kommer det bli jävligt dyrt nästa månad. Kommer knappt ha råd att leva typ. Känns iaf som det. Jobbigt deluxe jue >< Men men, jag ska fixa det. Nu tänkte jag skriva om det som är i rubriken. Alltså Lady Gaga, jag digar henne stenhårt. Hon vet hur man ska klä sig annorlunda, och oftast är kläderna från second hand butiker som hon har köpt och gjort om, eller helt enkelt plast. Det är ju skit coolt tycker jag :D Hon gör även bra låtar, älskar dom. Men men, någon mer än jag som tycker att hon är frän?



-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback