Måndag

20:53
Jag har fortfarande internet och tv så passar på att sitta här nu och skriva och sånt där. Imorrn är det nog nerstängt och då blir det att packa och diska xD Haha, eftersom jag har inte diskat än. Vad har Janna gjort idag? Hon har varit i Lidköping hos psykoteraput som var helt jävla konstig i huvudet. Hon ställde en massa frågor, och konstiga var dom och hon verkade inte fatta vad jag prata om. Hon såg ut som ett frågetecken *suck* Men sen typ halvsprang jag till busstationen och tog bussen till Vara, i Vara fick jag vänta på bussen i ca 30min. Drygt som bara fan. Sen gick bussen och jag åkte till Jung, blev insläppt direkt. Dom höll på att städa lägenheten, kan säga att dom behövde det. Såg ju förjävligt ut där inne xD Aldrig att jag skulle låta det gå så långt att disken möglar,massa skit överallt,bananflöger och ja. Fy fan, det såg förjävligt ut. Ni skulle bara se! Nu glömde jag bort bloggen för tjata i telefon och spelar. Men aah, efter jag hade varit hos Sarah så blev det hem och bara slappa. Funderar på att sova snart för är jävligt trött. Langar en fruktansvärt bra låt, man kan köpa den på bris och sponsra dom med 4:- Det är värt det! 



-Over and Out-

Kommentarer
Anonym

Har du själv köpt låten?

2010-02-16 @ 11:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback