Söndag

22:19
Dagen börjar gå mot sitt slut, snart är den slut och jag väntar på Ghost Hunters. Så fort jag har sett det så blire sängen direkt efter. Ska ta och kolla efter kläder jag ska ha imorrn med så det är framme så det bara och dra på sig innan man går till skolan. Hehe :) Sunniva springer runt och leker, märks att hon är en kattunge fortfarande. För Lucifer ligger och sover nästan hela tiden medan Sunniva leker med ALLT. Men hon är söt ändå trots att det är jävligt jobbigt när man ska sova. Fick två lådor packade och den sista packar jag imorrn, resten får bli i påsar och sånt för orkar inte hämta mer lådor xD Börjar bli lite pinsamt då :P Men det ska bli så skönt att få komma till den andra och få mer plats, tror vi kommer trivas skit bra där :) Hoppas det iaf! Well well, ska hoppa upp ur sängen och plocka bort lite skräp och sen rensa skitlådan xD Här får ni ett roltigt klipp, eller musikvideo. Eller ngt xD



-Over and Out-

Kommentarer
Anonym

Hihi, har du en kattunge som heter Sunniva? :D Ett mycket bra val av namn tycker jag ;)

/Sunniva (från Centralskolan, gick i B :)

2010-02-15 @ 09:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback