Varje dag är en kamp.

19:22
Jaa, varje dag är verkligen en kamp. En kamp mot allt, mot sitt mående mot allt. Det tar en massa krafter och nu det sista har jag bara velat sova men kan inte, spec inte på nätterna då jag borde sova >< Jag har verkligen ingen ork i kroppen, vill bara sova och sova och sova ännu mer. Fly från allt, men som tur är så kommer Emma på Onsdag och jag kanske äntligen kan vända på dygnet? Eller så blir det bara värre, att vi är uppe hela tiden och sover jätte lite. Det har vi erfarenhet av då, haha. Säger bara Karlstad då. Febern kommer och går, ibland kommer det som ett slag typ. Blir varmt på en pungt i ansiktet sen försvinner det, sen kommer det tillbaka på en annan punk. Ganska jobbigt då :/ Men men, nu ska jag käka lite dip och chips.

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback