Why Don't You Play Louder?

12:11
Ny duschad och gó, vad har jag gjort idag? Jo, jag försov mig. Så ingen skola för mig, ska dit på Torsdag :) Så imorrn blire att vila upp sig och få in nya krafter. Idag ska jag försöka packa ner det sista i hyllan så det är klart. Sen vet jag inte vad jag ska göra, jo. Ska föra in pengar på mamma´s konto, det är väl typ den enda. Jag vill ha lite sällskap! Någon som är villig? Lite ensamt att bara sitta här med katterna, funderar på att ringa till Sarah :) Fast hon vill inte svara, får försöka senare. För hemma orkar jag inte sitta, eller jo. Om jag får sällskap >< *suck* hmm, försökte gosa med Sunniva men hon är ju helt galen >< Jobbig! Och Lucifer ligger och kikar på henne när hon springer fram och tillbaka, måste se rätt så roligt ut :P haha. Men men, kanske skulle rota fram lite kläder och gå till banken. Skit kul *not*

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback