You are the only one.

06:28
Detta börjar bli lite jobbigt, vaknar tidigt varje dag. Börjar bli fruktansvärt jobbigt, har mycket att göra idag. Men skippar Futurum för är helt slut i kroppen och sånt, det är bängligt att gå den vägen nu på vintern. Massa snö ivägen, man halkar fram och har sig. Inge kul jue, det som ska göras idag är att hyresvärden + ngn till ska komma och kolla på lägenheten. Så håll tummarna nu :) Sen vid två tiden ska jag till läkarn och prata med henne *kul* Efter det till soss och söka pengar till min medicin så jag kan börja med den någon gång. Har ju inte haft råd att ta ut det, vari t mycket utgifter och sån skit. Men nästa månad ska det blir bättre, har dock lite saker att betala fortfarande. T.ex. saker från Oriflame och sånt. Men det fixar sig, för nu får ju även Emelie pengar. Hon får sitt bidrag av försäkringskassan, asså. Vet inte om jag ska skratta eller gråta, livet börjar äntligen ordna upp sig. Först fick vi lägenheten, sen efter det fick jag veta att jag får mitt soss bidrag. Och nu att Emelie ska fortsätta få pengar av försäkringskassan. Livet är lovelii men samtidigt mycket smärtsamt, jobbig kombination.(Stavning`?) Käka en jätte nyttig frukost nyss, och såklart var Lucifer här och skulle ha all uppmärksamhet och satt iväg hela tiden. Jag åt glass :D Mums! Jordgubsglass^^ Han skulle ha också, han sträckte på tassen och försökte sno skeden :P Haha, men det gick inget bra för han xD Nu ligger han helt död bredvid mig, huvudet ner mot golvet. Ser riktigt kul ut :D Haha, inatt drömde jag att Emelie var här. Eller att hon var påväg och jag prata med henne i telefon och sa att det sista som var att packa var tallrikarna så jag skulle packa ner dom. Jag stod och hoppa på golvet här och hon skrek i telefon, haha. Ehmm, aah. Ibland har man lite konstiga drömmar. Nu hörde jag att Sunniva vakna till liv, haha. Hon är så gó, fråga henne igår när jag satt på toan (och ja, jag sitter med dörren öppen nu när jag är ensam xD) Och så fråga jag om hon ville ha mat, då pep hon och sprang raka vägen till mig och gosa med mitt ben. Hehe^^ En anna grej, igår när jag satt på toan igen xD Haha, så hoppa Lucifer upp i mitt knä och skulle gosa xD Han la sig, eller försökte iaf, lägga sig på bröstkorgen. xD Och efter jag hade duschat igår så sprang han in i duschen när jag skulle ta en handuk, då strök han sig mot benen. Och när jag torkar mig brukar jag sätta mig på toaletten, och såklart skulle han upp i knäet då xD HAHAHA!. Nu har jag en katt på tangentbordet typ som leker med fingrarna xD

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback