Your arms are my castle.

17:36
Jag är sjukt trött och vill bara dra täcket över huvudet, har ganska nyligen kommit upp ur sängen och är helt död >< Men det är ingen idé att lägga sig nu, för då blir det fel och då kommer jag inte somna något imorrn kväll/natt och jag måste få sömn då för att kunna orka upp till skolan.... Oj, skola. Känns konstigt att skriva det. Jag ska till skolan.. Jaa, men jag har INGEN aning om vart vi ska samlas och sånt. Det är en till tjej som ska dit så hoppas hon ska med samma buss som mig så följer jag efter henne eller ngt xD Haha. Ska sätta mig och kolla lite busser, för vem vill sitta och vänta i Skara i 40 min? INte jag iaf, fast då är ju iofs väntsalen öppen... Hoppas jag iaf xD Haha. Neeh, orkar inte skriva mer. Mitt huvud snurrar och jag vet inte vart jag är xD Känns det som iaf, haha! Men men..

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback