A neverending dream.

02:27
Dagen har sussat förbi i hög fart, men det är gött men samtidigt inte. För snart, snart blir jag ensam i en hel månad förmodligen. Och det längtar jag verkligen inte efter, men som tur är så har jag katterna. Kommer väl bli knäpp i huvudet xD Sitta och prata med katterna hela dagarna, då jag inte är futurum då :P haha. Idag var det inget, alla ligger i spysjukan så då slapp man det. Vill ju försöka tillbringa den sista tiden med Emelie innan hon åker in. FY FAN, jag kommer sakna henne som FAN! :( Iaf, sov typ inget inatt >< Typiskt, men jag får skylla mig själv när jag skulle se det programet. Dock har jag sett det förut, men var bara tvungen. Sen när man skulle sova så hade man en viss Sunniva i ansiktet som kurra och höll på >< lite jobbigt när man vill sova, men låg och blunda och somna väl till en liten stund. Sen när Emelie skulle till soss så gick jag upp och duscha och börja göra iordning mig, eftersom vi skulle till Skälvum ^^ Så till slut hämta Vernoica oss och vi åkte dit, det var väl trevligt. Sen åkte vi hem, jag sprang på Ica för att överraska Emelie. Köpte chips,dip,kladdkaka och julmust. Det blev hon glad över :) sen började vi stor städa lägenheten :) Nu är det jätte fint här, gillar´t skarpt :D Haha, ska väl snart försöka sova lite eftersom vi ska upp tidigt imorrn. Vi ska till lidköping, ska handla lite och sånt :) Well, nu börjar jag få en väldig huvudvärk..

-Over and out-

Kommentarer
Emelie

Kommer sakna dig med, som FAAAAAAAAN!

2010-01-12 @ 02:45:16 | http://takeitontherun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback