Alltför många gånger.

20:12
Hur många timmars sömn fick man tro? Inte många, jag känner mig helt död. Har lugit och kollat på Hannah Montana typ halva dagen, sen när jag såg hur mycket klockan var fick jag en chock. Trodde inte den var så mycket, katterna har gett mig sällskap mesta delen av dagen och det är jag glad för. Tårarna har börjat torkat ut och jag börja ta till mig att jag faktiskt är ensam, det känns hemskt. Men men, har inte städat klart än heller. Det ser mer förjävligt ut nu bara för att jag har kastat ut sakerna på golvet. *suck* Får ta tag i det sen eller ngt, när jag orkar upp. Funderar på att göra mat. Men vet inte om jag orkar xD Vet inte ens vad jag är sugen på heller, och det är tråkigt att laga mat själv. Funderar på att göra pyttipanna, men man ska orka sig upp ur sängen med. Gör det nog efter Paradise Hotel. Låter som en bra sak...

Jag har inte många vänner, det kanske verkar som om jag pratar med många. Men så många är det faktiskt inte, det är inte måna som jag umgås med, endel bor långt bort och endel har börja skita i en bara för att man har flyttat. Jag har aldrig varit särskilt omtyckt av folk, jag vet inte varför men det har alltid varit så och kommer alltid att vara tyvärr. Jag är en tråkig människa, när jag var mindre var jag ganska elak också. Men ja, dom som inte kan acceptera mig för den jag är kan ju dra åt skogen. För jag är trött på sånt ytligt folk som umgå med en bara för att man inte har ngn annan att vara med... Gaah, och nej. Ingen har gjort ngt, vill bara skriva lite..

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback