Angels of clarity.

15:26
Jaa, sitter under täcket i sängen med datorn i knäet. Funderar på att hoppa upp och hämta min telefon+glassen och energydrycken, meeen. Jag sitter så gött nu, det är så typiskt att det ska vara så! Haha! Idag gick vi upp massa tidigt, inte många timmars sömn inatt heller. Gud >< Men inatt blire att ta några lugnande så man kan sova. Skulle vara skönt, iaf. Vid kvar i åtta hämta Vernoica oss och sen stack vi mot Lidköping, vi lämna av Emelie på sjukhuset sen bar det av mot Willys. Jag skulle mathandla lite :) Sen efter det stack vi till netto, jag köpte blondering som jag ska använda närmare sommaren :) Lika bra att plocka på sig när det är billigt, sen var Emelie klar och vi hämta henne. Efter det skulle vi till försäkringskassan för Emelie skulle skriva på papper och hämta papper, men det öppna tio så då stack vi till donken och käka frukost, bjöd Emelie och vi tjöta en helde. Var väldigt trevligt att det vara bara vi fyra :) Sen bar det iväg mot försäkringskassan igen, efter det blev det expert och guldfynd. Jag hade tydligen råkat låsa mitt minneskort xD Klantigt! Så fick det fixat, sen åkte vi till ÖoB för att köpa kuvär, där blev det även en energydryck :P haha, konstigt va? Men ja, sen stack vi hem. Emelie sprang ner och hämta posten och kom upp med ett stort leende. Hennes dator hade kommit så då gick vi till Ica och hämta ut den+att jag köpte Ben&Jerrys :D ååh, mums. Sen när vi kom tillbaka fixade vi hennes dator och nu sitter hon och pillar på den och är överlycklig. Hon åker på måndag så till helgen blire fest ngnstans, vi vet inte vart än. Men ja, vi ska iaf dricka :D Jag ska nog bara ha en Cinzano^^   Mums! Men ja, nu ska jag försöka komma upp och gå på toa.

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback