Ångest.

16:23
FanFanFanFan, var mamma att skicka det där sms:et och ringa? Nu har jag beslutångest, endel av mig vill bo kvar här medans den andra vill flytta hem till Arvika. Jag vet varken ut eller in, hur jag ska göra och vad. Vill inte lämna Emelie men ändå, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva eller hur jag ska skriva det. Jag vill bara krypa under täcker och försvinna. Till veckan måste jag börja på futurm och det suger kuk, vill verkligen inte. Paniken skriker i mig och jag vill bara vara hemma i den här trygga miljön. *suck* Måste försöka få tag på en läkare med, gaah. Det är så mycket på en och samma gång. Just nu vill jag bara bort, bort från allt. På Onsdag lämnar Emelie mig här, visst. Jag har katterna. Men det kommer vara så tomt utan henne här, ingen att prata med heller. Måste få igång soss bidraget så ska jag få hit Emma under tiden Emelie ligger inne. *suck*

-Over and Out-

Kommentarer
ElinArmour

Fan va snygg din design va!

Har du gjort den själv? :)

2010-01-07 @ 21:42:28 | http://elinarmour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback