Asti Cinzano.

04:03
Här ligger jag själv, ligger och chattar med folk på msn och dricker vin. Är ensam hemma, Emelie vill säga hejdå till folk i Lidköping. Jag började plöstligt tänk, vad fan va ont det kommer göra när Emelie åker. Hon grät förut, hon grät som förut. Såklart kunde jag inte få fram tårar, nu kommer dom nedför kinden. Efter, fan vad jag kommer sakna Emelie. Men jag kan inte tänka på mig själv, det är henne jag tänker på. Hon måste tänka på sig själv och ge det en chans. Oavsett om det bara blir en månad så måste hon, jag vill att hon ska må bättre. FanFanFan. Men som tur är så får jag nog sällskap nästa helg av Jaffa, hoppas det iaf. Annars kommer jag gå under och vet inte vad jag ska göra >< Just nu vill jag bara gråta, gåta av mig allt.

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback