Broken hearted.

03:15
Hmm, undrar hur det kommer sig att jag är bäst på att uppdatera på nätterna egentligen? Ingen aning faktiskt, hahah! Var iaf iväg och handla i Lidköping förut, va på Lidl för ville ha kyckling kebab och vanlig kebab :D Det är mums. Tänkte göra en list på saker jag köpte, köpte faktiskt lite saker jag inte behöver. Men ibland får man faktiskt göra så (A) Haha, sen drog jag hem och la mig och skak i flera timmar. Somna nästan hela tiden och till slut gav jag upp och la mig och sov, för orkade verkligen inte vara vaken. Haha, måste verkligen berätta en sak! HAhaha, herregud, fattar inte hur man kan vara så jävla bort asså. Jag hade ställt klockan för att jag skulle kunna sova en stund, sen vakna jag upp och kolla på klockan så klädde på mig och gick till bussen. När jag skulle gå på så gick det inte med fritidskortet så jag tänkte "Vad fan är det för fel nu?" Och chaffisen fråga vad det var för kort och jag sa att det var fritidskort och han bara "Men det gäller inte förrens fyra lilla du, men gå på ändå!" Så jag sätter mig och kollar på klockan, då inser jag att jag är en timme för tidig!!! HAhaha, visst är jag smidig? Verkligen *not* Om några timmar ska jag till Gbg och träffa underara Sdina, träffa henne i sommras en snabbis på centralstationen när jag var med Lovisa sen dess har jag inte hört av henne mer. Sen hon åkte upp till Arvika så har vi börjat messa igen :) Så det ska bli trevligt, vi ska gå och äta någonstans :)^Ska bli massa kul att komma här ifrån en hel dag^^ Funderar på att åka in med MAddis och Veronica till Lidköping sen och umgås med dom när dom ska till loppisen :) Kan vara kul det med ^^ Haha! Men ja, nu ska ni få min lilla fina lista på vad jag har köpt idag^^ haha.

-Spaghetti
-Makaroner
-Kebab
-Kyckling kebab
-Smör
-Smörgås
-Nutella
-Energydryck
-Chips
-Juice
-Tortila chips
Det var väl i stortsett allt xD Kommer inte på ngt mer iaf :P haha...

-Over and Out-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback